Kärlek har inget kön!



Vad menar jag med de? 
Jo, att de spelar ingen roll om du är straigh, gay, eller bisexuell, för kärlek är ändå densamma.
Om man älskar en av samma kön eller av andra könet så utspelar det sig precis likadant! 
Fjärilarna i magen ändras inte när man ser den man älskar,
Den där speciella laddningen som uppstår när ens kärlek rör en ändras inte. 
För det är precis samma sak.
Vi lever på tvåtusentalet förbövelen! 
Jag blev så arg när jag innan idag såg en video som cirkulerar runt där 4 unga människor står och bränner regnbågsflaggan! Vad för gott kommer ur de? 
Det är säkert mer än jag som sjöng ramsan -
Går inte
Når inte 
Passar perfekt!
Om jag någonsin hör mina barn sjunga den så tror jag att jag hade blivit vansinnig. För något som jag kommer lära dem är att alla har rätt att älska vem dom vill!! 
Jag kan nu när jag blivit äldre skämmas för att man kritiserade de som inte va som jag själv, de var precis lika mycket värda som jag själv.
Men jag vill inte bara skylla på barnen/ungdomarna, för det är även upp till föräldrarna att lära sina barn just detta med att alla har rätt att älska vem de vill!! 
Så med detta vill jag säga: 
KÄRLEK HAR INGET KÖN
KÄRLEK ÄR FÖR ALLA❤️❤️❤️
Puss o kram på er alla fina