Mycket på en gång

Hejsan alla glada. Va ett tag sen jag skrev men nu är jag tillbaka 😇. 


Har haft en del att stå i och knappt haft en minut över någon dag till att titta in här. 
Som många kanske redan vet så försöker jag nämnligen att starta eget företag, vilket visade sig inte vara så lätt som jag trodde! 
Jag tänkte att de är väl till att registrera namn sen köra så de ryker, men icke! 
Jag har hittat en underbar lokal här i Svedala, ja den behöver ju lite kärlek och omtanke innan den är en fröjd för ögat men de blir bara kul :). 
Sen visade de sig att jag behövde bygglov, ansöka om ändrande av nyttjande av lokal, hälsoinspektionen ska komma ut vid ett ex antal tillfälle o godtjänt den och sen är där ju tusen olika papper som ska fyllas i o godtjännas. 
Så det är på detta området som min/vår tid har hamnat just nu. 
Att starta eget har ju inte alltid varit de jag velat, men de sista åren så har de varit just de jag velat. 
Då jag pga mina sjukdomar har väldigt svårt för att behålla ett vanligt jobb. 
Sjukdomar?? Jo det är inte bara en utan tyvär flera, som, diabetes, astma, grav hörselnedsättning, ledproblem, nedsatt immunförsvar, och detta medför en jäkla massa läkarbesök och även att jag ofta blir sjuk, så det är ju ganska förståligt då att arbetsgivarna inte vill ha mig kvar. 
Därför ska de bli så skönt att det är jag själv som formar mitt schema så jag slipper avboka viktiga läkarbesök osv. Sen är det ju allt ett plus i kanten att jag får jobba med något som jag brinner för. 
Så inom kort så kommer namn, plats & de olika tjänsterna att komma ut på vad detta lilla en manna företaget ska blir.
Jag vill uppmärksamma o tacka alla fina läsare vi har, man kan nämnligen se på ett diagram hur många som läser vår blogg varje dygn och det är bra många fler än förväntat, så tack till er alla 😊. 
Nu blir de lite frukost innan det åter är dax för "arbete".
Men ni får alla ha en underbar fredag och en trevlig helg på er. 
Puss o kram ❤️