-38,2 kg & livet leker!

När jag startade min viktnedgång så tog vi lite bilder för att se om man efter 1 år kunde se någon skillnad, det året har nu gått och de va riktigt kul att jämföra dagens resultat med hur jag såg ut då.

Bilderna ovan är från den 28 juli 2014
Och bilderna nedan från igår 21 juli 2015


Jag har än så länge tappat 38,2 kilo och är super nöjd 👍👍. 
Självklart är där en lång väg kvar men jag har bestämmt mig för att de får ta den tiden som de behövs. 
Jag har sen ca 3 månader tillbaka använt mig av en app som heter "lifesum", där skriver man in vikt, längd, ålder mm, sen räknar den ut hur mycket kalorier man ska äta för att gå ner i vikt, och varje vecka väger man in sig och har man då gått ner något så räknar den om så man inte får i sig mer än man behöver. Att jag älskar den appen är med för att jag slipper sitta o skriva in vad jag äter, de räcker jag har streckkoden från produkten så skannar man in de och så hittar appen varan själv. 
Själv tycker jag där är stor skillnad mellan bilderna, men även om andra inte tycker de så är huvudsaken att jag själv är nöjd. 
Ha en fortsatt trevlig kväll alla fina.
Puss o kram❤️❤️
Felicia

Världens bästa Elin! Du är super duktig, love you ❤

Svar: Tack fina flisan, love you 2❤️
Elin Hansson

Anonym

Herre Gud! Ser man ingen skillnad är det dags att kolla synen. Grymt jobbat! Kämpa på.

Svar: Haha ja kanske de 😉, tusen tack
Elin Hansson

Anonym

Jättestor skillnad! ! Så kul ni tog bilder då man kan se vilken skillnad det är! Stort grattis o fotsaätt kämpa! 💛

Svar: Tusen tack 💕
Elin Hansson

Anonym

Hälsningar cissi m.

katta

Känner inte dig, och vet inte vem du är... Men you go girl!!! Har själv varit i din sitts ( kanske dock inte lika "stor") lyckads gå ner ca 20kg, Forsätta kämpa även om det tar imot vissa dagar så är det sååååå värt det i slut ändan...
Ps syns jätte tydligt på bilderna att du har gått ner i vikt ☺️ Keep going 💪🏻

Svar: Tack för de fina orden, stöd från alla man känner och som man icke känner sporrar en enormt mycket 😊
Elin Hansson

Ann-Sofie

Hej Elin så jätte duktig du är. Det är en enorm skillnad på bilderna. Jag satt precis och tänkte om man satte upp 38 en kilos paket socker så mycket det skulle bli. Jätte grattis Elin. Du är en riktig kämpe. Kram

Svar: Hej Ann-Sofie. Tack för de fina orden, haha ja de hade varit en hel del 😱😊. Kram på dig med
Elin Hansson

Malin

Vilken enorm skilldnad!!! Tycker er blogg är underbar och tittar in var varannan dag för att se om ni lagt in något. Jag hoppas verkligen ni får er efterlängtade familj och att ni även efter kommer fortsätta lägga in här. Många kramar Malin från Stockholm

Svar: Tusen tack Malin för dina fina ord. Vi får se hur de går, men blir vi en liten familj så kommer vi säkert fortsätta med bloggen. Vad kul att du följer vår resa.
Många kramar till dig med ❤️
Elin Hansson

Erika

Skillnad? Enormt stor... Vilken resa du påbörjat och vilka fantastiska resultat du uppnått på bara ett år. Jag är imponerad, du/ni är grymma!

Svar: Haha tack snäckan. Ja jag/vi är väldigt nöjda med vad vi uppnått under bara ett år 😊. Kram på dig
Elin Hansson