Underbara helg

God kväll alla fina. 
Hoppas ni har haft en minst lika bra helg som oss.
I fredags så blev de Tacomys och sen filmmys för hela slanten, så helgen började kanon😊.
Igår så började dagen bättre än på länge. Efter frukosten så la vi oss för att vila lite när de plötsligt ringer på dörren, Markus går o öppnar varpå jag hör " är de här Elin Hansson bor?" 
När han svarar att de är de så räcker hon honom ett blommogram, tackar för sig och går. Jag hoppar upp ur sängen jätte spänd på vad de är och från vem. 
Öppnar och det är en underbart fin orkidé och ett krya på dig kort som är undertecknat av min faster & hennes man. Börjar lipa av den fina omtanken och skickar genast ett tack sms till min faster. 
min fina blomma 😍. 
Efter detta så valde vi att göra vid oss och bege oss ut för att köra till Höör och kolla in var "skolan" som jag börjar på den 27/9 ligger. Var en supermysig salong och där va så vackert runt om, ska vara ärlig o säga att jag har faktiskt bara varit i Höör 1 gång innan och då va de precis i utkanten, men där var verkligen fint och trevligt, så ser verkligen framemot min utbildning 😊. 
Hemma igen så va de dax för middag, vi båda tyckte de va dax att ta fram vad vi kallar för "höstgrytan" med andra ord fondoue grytan 😋. 
Finns bara ett ord att säga om middagen och de e MUMS 😊
Så där satt vi och nöjd i nästan 2,5 timme och bara pratade och hade så mysigt. 
Sen va de dax för efterrätt, de blev en riktig 80-tals klassiker, päron med
after eight. Medans päronen gottade sig i ugnen så gjorde vi varsin ansiktsmask. Så med andra ord lördagen va underbar😊. 
Så va de söndag, vi hade fått vilat tillräckligt denna helg så dagen har bjudit på storstäd och garderobs rensning. Nu har vi landat i soffan och ska slappa resten av kvällen och ladda upp inför den nya veckan med sina nya äventyr. 
Imorgon är de åter dax för att besöka kirurgen och förhoppningsvis blir jag av med pumpen, så snälla ni, håll tummar och tår för mig imorgon. 
Tack för ni tittade in & ha en fortsatt trevlig söndag. 
Puss & kram ❤️