Fjärillar i magen

God kväll alla fina.
Dagen har varit kanon.
Imorse kom min älskade svärfar hit och hjälpt till att mura nere i lokalen, jag va ju projektledare så medans gubben och hans far slet så satt jag på en stol och sa vad dom skulle göra 😉. Men de blev kanonbra, och nästa steg blir målning (som ni kan se nedan, är de en skit ful orange färg för tillfälligt där nere). 


Igår skickade jag in registrering av företagsnamn och håller nu tummarna att de ska bli godtjänt. Och imorgon börjar utbildning nr 1😁. 
Den som börjar imorgon kommer förhoppningsvis i slutändan resultera i att jag blir diplomerad nagelterapeut, och de ska bli så kul och spännande, men ändå har jag sånna stora fjärillar i magen att de känns som jag ska spy i mellan åt! 
Allt kommer säkert att gå bra, och de e bara att vänja mig för efter denna utbildning så har jag sen 4 andra kvar innan jag har allt jag vill ☺️. 
Nu ska jag återgå till att njuta av denna givande lördag, och önskar er en super trevlig kväll. 
Puss o kram ❤️